Tidsgränsen för sessionen är på väg att gå ut på grund av inaktivitet. Klicka på OK för att förlänga tiden i ytterligare 120 minuter.
FAQ - Vanliga frågor om att handla på webben
1. Jag är ny på webbplatsen, hur beställer jag online?
Alla artiklar finns tillgängliga på webbplatsen och kan beställas i några få enkla steg. Från hemsidan, bläddra antingen till en produkt via menyn i kategorin eller sök efter produkten i sökrutan Klicka på objektet du vill köpa och klicka på 'Köp nu' I detta skede kan du 'Fortsätt handla' eller 'Gå till kundkorg' för att se dina tillagda produkter, redigera varukorg eller avsluta din beställning och gå in i betalningsprocessen När du är färdig att handla väljer du knappen 'Gå till kundvagn'. Här loggar du in eller skapar ett konto för att komma vidare.
2. Jag har glömt mitt lösenord
Gå till 'Logga in/Skapa konto' avsnittet på Mitt konto. Klicka därefter på länken 'Har du glömt lösenordet?' och fyll bara i din e-postadress så kommer en tillfällig lösenordslänk skickas till din e-postadress. Om du inte kommer ihåg vilken e-postadress du har, kontakta oss så hjälper vi dig.
3. Jag kan inte logga in
Användarnamn och lösenord är känsliga för stora och små bokstäver samt shiftlägeskänsliga och det kan ibland vara svårt att se skillnad på bokstaven "o" och siffran "0". Om detta inte fungerar, följ stegen ovan om du har glömt ditt lösenord. Kontakta oss om du fortfarande har problem.
4. Jag vill ändra min registrerade fakturaadress
Det är tyvärr inte möjlighet ändra fakturaadress på webben, men kontakta oss på Kundservice så hjälper vi dig!
5. Vad gör jag med min rabattkod?
Om du har en rabattkod, ange detta när du befinner dig i din kundvagn i det angivna fältet för rabattkod. Detta kommer automatiskt att justera betalningsbeloppet beroende på vilken kod du har angett.
6. Jag hittar inte rätt produkt. Hur gör jag?
Använda vår sökfunktion genom att skriva in artikelnummer eller namn på produkten. Vår sökruta finns längst upp på varje sida. Är du osäker på vilken produkt som passer ditt behov och behöver guidning? Kontakta oss via chatt funktionen så hjälper vi dig!
7. Jag har inte fått ett aktiveringsmail för min kontoregistrering
Om du inte har fått ett aktiveringsmail för ditt konto kan det bero på att mailet har hamnat I din skräppost. Ligger det inte där, så välj 'Har du inte fått ditt aktiveringsmail? ' och fyll I uppgifterna för att skicka mailet på nytt. Obs, det kan ta någon minut innan mailet landar.
8. Kan jag handla på webbshoppen utan att skapa ett konto?
Nej, du behöver skapa ett konto för att handla hos oss. Dessutom, genom att skapa ett konto får du Tillgång till din orderhistorik
Möjlighet att spåra och följa leveransen
Möjlighet att returnera och se din retur på webben
Dela inköpslistor med kollegor
Förenklade köp för återkommande varor
9. Jag placerade en beställning i webbshoppen för ett tag sedan och har inte fått min leverans?
Du kan spåra din order genom att välj Spåra din order, som du hittar högst upp I menyn på varje sida.
10. Vilken typ av kort accepteras?
Visa och Mastercard. Vår säkra kreditkortstransaktionsserver använder den senaste 128-bitars SSL-tekniken. Inget lägsta ordervärde för kreditkortsorder. Observera att betalningen sker vid beställningstillfället.